C’s utväckling! 

Vilken tjej vi fått här över, från den blyga trygga lilla tjejen som aldrig lämnade mitt synfält, till att springa iväg och leka på lekplatserna utan att ha mig hasandes i hälarna, klättra upp på allt, hänga sig överrallt och det största INTE lyssna på mig haha. Jag tror helt och hållet detta har/är det bästa beslut vi tagit, även för C hon har blivit en helt annan person tar egna intiativ leker fint själv även när där är tusen barn runt henne (alltså att jag inte behöver vara 1m ifrån) säger ifrån och det är så mycket mer liv i henne. Jag älskar det… Hellre hundra kamper om dagen för att få henne hem, till att sova till att äta till att lyssna än att hon hade varit den blyga lilla tjej som knapt vågade säga ifrån. Jag vet att hon bara är två och att hon utvecklas mycket i den åldern men jag tvivlar på att hon hade blivit den hon är nu om vi inte varit här, jag gör så mycket mer med henne här om dagarna och hon går iaf inte miste om något där snarare tvärt om. 

Att se c’s utväckling från dag till dag gör mig gråtfärdig hon är så underbar och omtänksam, när hennes bästis gråter kommer c fram för att ge en kram och puss ❤️ tex åå jag kan skriva så mycket om henne men tror jag slutar nu, vi njuter här övervar dag som går.  

    
   

Kommentera

