Att vara hemma själv måndag – torsdag!

Jag tycker att vi har kommit in i bra rutiner här över även om jag inte ALLS får något gjort här hemma. Men vi får iaf lekt på en massa lekplatser och uppleva lite av livet här över. Jag tycker att jag börjar komma in i livet här över lite mer och allt börjar bli mer ”vardag” jag vet inte om det är pga att vädret har varit lite sämre, det har inte varit så varmt så dagarna har inte spenderats ute på samma sätt och sen tror jag även det är pga att våra saker har kommit, ( har jag förresten sagt hur gott hemlagad mat är? med lite mer än 3 veckor utan några saker blev restaurang besök och färdigmat en vardag men nej inget slår hemlagad mat.)
Vi blev lite förkylda i slutet av förra veckan men det har sin förklaring med tanke på hur kallt här är på mornarna och så varmt det blir på dagen jag har inte helt kommit in i hur man ska klä sig och att klä C är ännu jobbigare ;p haha. Men idag blev en rejäl solhatt inhandlad till C då en bra solhatt är ett måste även när det är moln på himmelen. Men nu saknar jag K som först kommer hem i morgon, så att ta och lägga sig nu hade nog hjälpt på den fronten 🙂
Till C´s förtjusning är vår trädgård fylld med ekorrar och fina fåglar.

IMG_0117

Stranden som ligger ca 10-15 minuter ner från vår gata.

IMG_0118~

Att busa med pappa är det bästa hälsar C.
IMG_0120

Kommentera

