Toronto!

Så ska jag försöka att uppdatera er mer och jag hoppas jag kommer komma in i en rytm med att göra det då vi den 1 Maj (ja om 3 dagar) flyttar till Kanada.

För att kunna hålla alla vänner och familj uppdaterade på vårt liv där över behövs denna blogg men vi får helt enkelt se hur mycket jag kommer hinna skriva. Jag kommer även vara ”noga” med vilka bilder på C jag lägga upp här på bloggen då jag inte vill att vilka bilder som helst ska flyta omkring på internet, men det kommer säkert komma upp en massa andra bilder och så även lite bilder på henne. Så om ni vill ha en massa bilder på C är det Instagram som gäller för där har jag koll på vilja som följer mig (förhoppningsvis 😉 ).

Men ni kanske är lite nyfikna på varför vi flyttar till Kanada och det är så enkelt som att K fick ett jobberbjudande där över, ”sökte” och fick det ;).
Vi har pratat om det i så många år, haft det uppe på tal sagt nej till det och så kommit fram till att vi vill det, och nu sitter vi här ca 3 dagar innan flyget går med en tom lägenhet som snart vi inte bor i längre.
Till att börja med kommer jag att gå hemma med C och göra en massa utflykter och roligheter. Sen får vi se om jag vill hitta något där över eller om jag fortsätter att vara hemma med henne :).

Så nu hoppas jag att jag kommer kunna hålla denna blogg uppe 🙂

Kommentera

