Hello 2015

God förmiddag!

Nytt år många nya utmaningar. Jag hoppas att ni alla har haft en bra jul och ett gott nyttår.

Vi har haft en väldigt mysig både jul och nyår, ett lugnt nyår.
För oss kommer 2015 nog att bli ett väldigt händelserikt år. jag kan tyvärr inte säga så mycket nu pga att inget är på plats. När allt är på plats ska jag självklart informera och denna blogg kommer säkert att få sig ett annat ”lyft” och syfte.

Men nu till lite ”vardagligt” Vår stora tjej C har börjat dagis igen efter två veckors ”semester”. det var så jobbigt att lämna henne i måndags men så fort jag sa vi skulle till dagis sprang hon och tog på sig sina skor och kunde inte alls vänta på stackars mamma som inte hittade strumpor (som vanligt). När vi väl var där nere vart hon allt lite blyg men inget skrik eller tårar så det var väldigt skönt. När jag skulle hämta igår ville hon inte ens hem hon sprang bara rundor och när de andra barnen kom fram till mig och ville läsa bok, brukar C alltid bli avundsjuk och komma springandes till mig och säga stopp till de andra för jag är allt Cs mamma inte deras ❤ men inte idag nej idag lekte hon vidare även om jag hade hela famnen full med alla andra barn <3. Det tog 30 minuter sen fick jag släpa henne hem haha, och idag när jag skulle lämna fick jag puss och kram och så hej hej mamma. jaa, alltid skönt att det är på det sättet och inte tvärt om, jag hoppas att det fortsätter i denna stilen <3.

C&K

Mina två hjärtan på nyårsafton C älskade fyrverkerierna och kan än idag säga att hon vill upp i fönstret och kolla på dem ❤

Kommentera

