I have a baby in my belly!

vecka 18 (17+1)6Bild ifrån vecka 18

Jag har tänkte på det i månader om hur jag skulle skriva det till er när alla väl hade fått reda på det (av dem närmsta) jag kom på väldigt fina texter om hur jag skulle avslöjade men nu sitter jag här iaf och inte vet hur jag ska skriva det 🙂 VI är iaf på rosa moln och är väldigt glada över det lilla liv i min mage, som sparkar och har sig där inne en väldigt liten vilding har vi redan fått. Vi är snart halvvägs och tiden rusar förbi, som tur är.

 

2 thoughts on “I have a baby in my belly!

Kommentera

