Hej på er!

Det är såhär att jag har fått jobb, så jag har inte riktigt tid till att sätta mig ner och skriva här till er, men jag ska försöka!

Vill ni veta var jag fått jobb? jo på Illums Bolighus i Köpenhamn typ drömjobbet, fast inte riktigt drömtiderna men det gör inget 😀
Illums Bolighus är ett ”varuhus” med massa design märken och dem har allt man behöver till ett hem, kroppsvård och kläder mm. Så därför blir det mindre skrivande av mig här men jag ska försöka att få in några minuter 😀

Alla bilder Illumsbolighus

 

One thought on “Hej på er!

Kommentera

