Ett lantligt hus- i en gammal skola!

Jag kom över tidningen lantliv och även deras hemsida på internet, (Jag vet att jag nog är den sista med att inte ha varit inne på den sidan än ;p ) Jag kom då över ett fint par som hade köpt en gammal skola (på 1800-talet var det en skola) Hur dem har renoverat och hur husets/skolan är uppbyggd är lite så som jag riktigt gärna också hade velat ha ett hus, högt i taket många rum, stora ytor och stor trädgård med förmodligen en stor ingång.

Alla bilder ifrån lantliv

Hon har även en underbar blogg där hon skriver mer om renoveringen, den hittar ni här

Det är lite såhär mitt drömhus är, inte exakt men lite 🙂

Kommentera

