Klädstege!

Efter mycket letande på internet och i butiker kunde jag inte hitta en klädstege som föll mig i smaken, alla var för korta och såg allt för nya ut. Jag ville ha en stege som inte riktigt såg ut att vara gjort idag, utan lite mer gammal stil. Så jag tog tag i saken och fick min sambo och hans storebror att bygga en stege till mig ut i från min ritning jag ritade. Såhär blev resultatet och jag älskar den 😀

Den är ca 2 meter lång och så går ner från bred till smal uppåt. ska visa en helbild när jag städat golvet.

2 thoughts on “Klädstege!

    • Vi hänger de kläderna som vi bara har använt en gång och anser att dem inte behöver tvättas (inte så ofta byxor behövs tvättas efter en dags användning) så i stället för att lägga allt på golvet lägger vi dem nu på stegen, linnen och sådant hänger jag oftast på ”pinnarna” som sticker ut medan byxor och tjockare tröjor blir hänga över i mitten. (ibland hamnar det allt för mycket kläder på den och då hamnar allt i tvätten)

Kommentera

